Oferta

Poszukując unikalnej, wyjątkowej fotografii o walorach, wartościach artystycznych i kolekcjonerskich do swojej kolekcji, na prezent, do unikalnej ekspozycji w swoim gabinecie, apartamencie – proszę o zapoznanie się z ofertą.

  • Wystawa autorska gotowa do udostępnienia – ekspozycji, oprawiona zapakowana w skrzynie przystosowane do transportu

    • „Dzień po…” reportaż z Paryża z dnia po zamachu listopad 2015r.
      29 fotografii w tym 20 monochromatycznych, 9 kolorowych
      format: 50×70
    • Akt – „Inteligenta nagość” 28 fotografii monochromatycznych, druk pigmentowy, podłoże 100% bawełna, oprawa: rama, szkło antyrefleksyjne
      format: 50×70, 80×80, 80×122 (całe ramy wypełnione obrazem)
    • „Zwierciadła” pierwsza część cyklu stanowią 22 fotografie, druk pigmentowy
      podłoże celluloza
      oprawa: rama Al Platinium
      format: 50×50, 50×70
    • „Santorini” 26 fotografii wydruk pigmentowy – kolor
      oprawa: rama profil AL czarny, szkło
      format: 50×70
    • „Grabarka” reportaż z Góry Grabarki
      oprawa: passe – partout, rama, szkło
      format: 50×70
    • „Kresy” fotografia krajobrazowa oraz dokumentująca zmiany regionów wschodniej Polski – 35 fotografii
      oprawa: passe – partout, rama, szkło
      format: 50×70
    • „Podróże małe i duże” fotografia podróżnicza, krajobraz, ludzie z nutą dokumentu przemijającej rzeczywistości około 54 fotografie
      oprawa: rama, PCV, pleksa
      format: 50×70

    Przygotowanie po omówieniu i uwzględnieniu tematyczne wystawy zaprojektowane do wydarzenia i miejsca ekspozycji z port folio i zasobów autora lub materiałów powierzonych, udostępnionych przez zamawiającego.

  • Fotografia odautorska dla celów kolekcjonerskich w technice druk pigmentowy i PIEZOGRAPHY® z portfolio i zasobów autora w wydrukach średnio i wielkoformatowych na potrzeby ekspozycji, dekoracji wnętrz – sygnowane suchą pieczęcią z dołączonym „Certyfikatem autentyczności”, który jest świadectwem legalności i oryginalności nabytego dzieła. Opisane, sygnowane sucha pieczęcią EPSON DIGIGRAPHY. Wspólna ich cechą jest niespotykana odporność na starzenie się, co stanowi wartość prac dla rynku sztuki na całym świecie.

     

  • ∞ ISO 9706

    Odbitka stykowa w historycznych technikach; gumy chromianowej, wykonane na wyselekcjonowanych podłożach z atestem PAT oraz innych bezkwasowych papierach ręcznie czerpanych specjalnie przygotowanych dla tych technik zgodnie z normą ISO 9706;2001. W technice tej gdzie od pomysłu do końca projektu myśl autora jego ręce kreują powstający obraz, każda odbitka to unikat.

     

  • ∞ ISO 9706

    Odbitka stykowa platinium print w rozmiarach od 13×18 do 42x76cm na ręcznie przygotowanych podłożach o nieskończenie długiej trwałości obrazu czystej platyny lub palatyny i palladu osadzonej w podłożu bezkwasowym. PHOTOGRAPHIC ACTIVITY TEST (PAT) to najważniejszy atest dla podłoży do fotografii gwarantujący długowieczność i niezmienność obrazu osadzonego w podłożu zgodnie z normą ISO 9706;2001.

     

  • Oprawa spełnia wszelkie uwarunkowania estetyki oraz chroni i zabezpiecza fotografię przed destrukcyjnym wpływem środowiska.

    Do oprawy używam ręcznie wykonanych passe – partout z kartonów bezkwasowych o grubości 1,4÷3,5mm oraz bardzo dużej gęstości w dowolnej kolorystyce i fakturze według wzornika. Ramy drewniane z drewna egzotycznego zabezpieczane lakierem, woskiem, olejem z gwarancją zachowania braku kontaktu z fotografią. Tył oprawy- karton bezkwasowy. Szkło muzealne z powłokami antyrefleksyjnymi oraz UV. Całkowicie przezroczyste, pozbawione odblasków, bezpieczne dla oprawionego dzieła. Stosuje również szkło o gładkiej powierzchni „Antyrefleks” dla standardowych opraw.

    Oprawa passe – partout ze spełnieniem wymogów dla fotografii kolekcjonerskiej i muzealnej bezkwasowej celulozy z buforem alkalicznym jak również 100% bawełna typ: Alpha Essentials i Alphamat Altacare Tatami Silks lub Alpharag Artcare; barwione w masie 100% barwnik, zasadowe PH, gr.1,5 lub 3,2mm. Kartony posiadaą test P.A.T.; Photographic Activity Test (ANSI iT9.16/ISO14523)

    Szkło muzealne filtr UV 90%, odbicie światła 1%, transmisja światła 98%, antyrefleksyjne lub zwykłe gr. 2mm.

    System ram skrzynkowych lub z passe-partout gwarantuje brak kontaktu ze szkłem. Plecy obrazu jak również inne elementy i komponenty dla oprawy spełniają wymogi fotografii kolekcjonerskiej i muzealnej.

    Forma, rodzaj oprawy, dobór materiałów rozmiary gotowych prac, przygotowanie do wernisaży, wystaw, na aukcje, należy omówić korespondencyjnie lub na umówionym spotkaniu.

Pin It on Pinterest

Share This
error: Zawartość strony jest chroniona prawem autorskim!